BIDUANDA

Ikon

satu dunia satu agama satu tuhan

DUSTA TERBARU

Al-Qaida Ada Nuklear?  WikiLeaks?

 Muslihat apakah ini? 

Tidak cukupkah membohongi dunia dengan peristiwa 9/11? Kegilaan USA semakin menjadi-jadi selepas kemaruk minyak Arab kini membuka dusta baru untuk mengharuskan nyawa orang Islam. Bukankah Osama itu adalah watak ciptaan CIA sendiri? 


 Sesuatu yang tidak masuk akal sama sekali. Apa yang menghairankan ramai juga yang terpedaya dengan pembohongan sebegini. USA sememangnya Raja Pendusta. Mewajarkan tahanan Guantanamo dan serangan terhadap negara islam. 

Laporan WikiLeaks: Kelompok pejuang al-Qaida mendakwa memiliki senjata nuklear dan tidak ragu-ragu menggunakannya jika pemimpin mereka, Osama bin Ladin ditangkap atau dibunuh oleh Amerika Syarikat. Belum diketahui persis di mana senjata nuklear al-Qaida disimpan, tetapi dilaporkan berada di Eropah.

Hal ini diungkapkan oleh hasil interogasi terhadap tahanan al Qaida di Guantanamo yang membocorkan data rahasia di laman web pembocor, WikiLeaks, seperti yang dilaporkan oleh surat kabar The Telegraph, Isnin ini, 25 April 2011.

Berita pengganas nuklear al-Qaida ini disampaikan oleh Khalid Sheikh Mohammed, komandan operasional al-Qaida yang ditahan di Guantanamo dan akan diadili tahun ini atas peranannya sebagai dalang serangan 11 September 2001. Dia mengatakan mereka memiliki fasiliti nuklear yang tersembunyi di suatu tempat di Eropah.

Mohammed mengatakan bahawa nuklear itu akan meledak jika Osama bin Ladin ditangkap atau dibunuh. Dia menjelaskan al-Qaida akan melancarkan serangan “neraka nuklear” ke seluruh dunia jika hal itu terjadi.

Ini bukan ancaman kosong, menurut dokumen WikiLeaks, intelijen AS telah mengungkapkan pembelian percobaan bahan baku nuklear oleh al-Qaida. Diperkirakan kelompok militan ini juga memiliki uranium, bahan utama dari tenaga nuklear.

Mohammed juga mengungkapkan al-Qaida telah merancang serangan besar-besaran di negara-negara besar di Asia, Afrika, Amerika Syarikat, dan Britain. Sebagian besar perencana serangan kini menjadi tahanan di Guantanamo.

sumber


Berhati-hatilah atas berita ini, USA sudah bersedia melancarkan NUKLEAR keatas sasaran (mungkin negaranya sendiri) untuk memulakan perang nuklear dan menghapuskan sebilangan besar penduduk dunia. Al-Qaeda akan dipersalahkan. Mereka terus merancang dan membuat pembohongan demi pembohongan. Mererka sediakan maklumat palsu untuk melaksanakan operasi sulit yang telah mereka rancangkan.






Filed under: alQaeda, USA

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: