BIDUANDA

Ikon

satu dunia satu agama satu tuhan

kemuncak penipuan Dajjal


Akhir zaman ini adalah detik2 kemuncak kapada penipuan Dajjal dan ramai yg telah termasuk didalam lingkungan fitnah itu.

Apabila kita melihat akan sistem yang melingkari peradaban manusia, ramai yg terpedaya dan menganggapnya satu realiti.

Realiti adalah satu istilah escapism yang dicipta untuk memperdaya manusia supaya berlapang dada dengan peredaran dan tindakan manusia disekelilingnya.

Riba banyak diamalkan dan semua makhluk di dunia masa kini tidak dapat melepaskan diri darinya. Hiburan ada dimana-mana sehingga ke dalam setiap rumah umat Islam. Hidup manusia menjadi semakin keliru dan hilang arah. Wang kertas yang kita gunakan sekarang ini hanya kersandarkan debt (hutang) dan bond, bukannya emas seperti yang kita ketahui. Dengan sendirinya wang kertas itu kewujudannya bersandar kepada riba.


Memandangkan sistem riba (manipulasi empunya Bank Reserve USA dan Bank Dunia), sentiasa mengujudkan wang baru tanpa sandaran emas. Ini bermakna menciptakan wang yang tidak wujud pada zahirnya. Riba membiak sehingga tidak terkawal dan mungkin akan meruntuhkan sistem bank itu sendiri kelak. Nilai matawang semakin meosot dan melonjakkan inflasi yang tidak disabitkan dengan penawaran dan permintaan barang seperti sistem asas ekonomi.  Inflasi jenis ini tidak mungkin dapat dibendung dan ia akan terus meningkat tanpa henti.  Dijangka pertengahan tahun ini akan memberi impak yang menakutkan semua penduduk dunia, sehingga ada penganalisis berkata ia menuju kepada kelumpuhan sistem bank dan sistem ekonomi global.  Semua mata wang tidak lagi mempunyai nilai.


Perang mula dilancarkan oleh USA atas bantuan PBB. Dijangka akan merebak kerana dasar dan kepentingan duniawi yang menebal. Russia, China dan sekutu mereka sedang memerhati dengan teliti permainan USA dan NATO ini.  Perkhabaran terbaru, USA mungkin bersetuju menjalinkan hubungan yang erat dengan Iran tetapi ia dirahsiakan untuk sementara waktu. China berbaik dengan Pakistan untuk menggunakan laluan lebuhraya berturap menuju Asia Barat dan juga berunding secara diam-diam untuk bersekutu dengan Turki di Asia Barat sebagai pengkalan tenteranya jika berlaku peperangan dunia.


Russia sebagai mana kita tahu, mempunyai beberapa rakan setia yang akan bersama dengannya menentang kuasa imperialis USA. Kini mengambil langkah berdiam diri dan hanya memerhati tindak tanduk musuhnya USA. Mereka amat tertekan dengan langkah USA memusnahkan rakan mereka Iraq, dan kini Libya. Hanya tinggal satu sahaja lagi rakan mereka di Asia Barat iaitu Syria.  Jika Syria diserang, mungkin Russia tidak lagi akan berdiam diri. Dalam pada itu Russian sedang mempergiat dan mempersiapkan kekuatan tentera sebagai langkah berjaga-jaga. NATO mungkin berpecah dan hanya tinggal USA, UK, Israel dan beberapa negara yang kini tidak sebulu, salah satunya ialah Iran (rundingan rahsia sedang berjalan).


Mala petaka terutama gempa bumi pula sudah semakin kerap. Telah dikesan beberapa  gempabumi terbaru bukan disebabkan oleh keadaan semula jadi tetapi dilakukan oleh manusia. HAARP adalah salah satu teknologi terhebat kepunyaan USA. HAARP boleh mencipta bencana alam termasuk gempa bumi dan tsunami. Ia amat dirahsiakan dan tidak diketahui keupayaan sebenar teknologi ini dan apakah niat mereka mempergunakannya.


Kepanasan global pula semakin meningkat dengan drastik, dijangka sebahagian dari muka bumi akan tenggelam. Kepulauan Great Britain dikatakan mungkin akan tenggelam sepenuhnya apabila keseluruhan bungkah air batu kutub mencair. Ini semua kan menyebabkan huruhara yang dahsyat dijangka akan berlaku dalam masa terdekat. Sebelum Dajjal muncul.


Semua ini diatur dengan rapi oleh The Hidden Hand melalui Illuminati dan sekutunya. Kemungkinan THH ini ialah Dajjal sendiri.  Matlamatnya adalah menyesatkan seberapa ramai hamba Allah untuk bersamanya di neraka. Berdoalah semoga kita dapat melepaskan diri dari fitnahnya.

Filed under: dajjal, fitnah, USA

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: