BIDUANDA

Ikon

satu dunia satu agama satu tuhan

Anak Muda… Bangunlah, Selesaikan Tugasmu.

Imam Mahadi akan muncul….
ANAK MUDA!
Berhentilah dari bersandiwara gila dan gurau senda.
Bukakan matamu seluas luasnya, lihat sekelilingmu dan lupakan keenakan dunia.
Tiada masa untuk berbangga dan sengketa
Ketahuilah hanya anda, ANAK MUDA !!
Pewaris dunia fana dan bakal mentadbir seluruh alamaya.
Perhalusi nasihat alGhauth dengan mendalam. Ambil anisiatif perbaiki diri agar layak menyertai gerakan alMahdi. Tentera alMahdi hanya layak disertai oleh pemuda beriman kental, mencintai mati kerana Allah dan setianya tidak berbelah bahagi kepada pemerintah daulah yang bakal muncul, Shoib bin Soleh panglima kepada khalifah daulah fil akhir zaman, alMahdi.
Lupakanlah… Tinggalkanlah mereka yang Fasik, tinggalkanlah mereka yang Kufur, biarkanlah mereka yang tersesat lebih-lebih lagi yang suka menyesatkan, tinggalkanlah mereka yang galak melalak sombong dan bongkak. Lupakan saja… hiburan yang meloyakan. Tiada waktu untuk semua itu lagi…  JIKA TIDAK, ANDA AKAN TERSASUL DAN AKAN MENYERTAI MEREKA – kongsi gelap kumpulan 999..
Ketahuilah, anda semua sedang berada dalam penjara Dajjal Laknatullah, bergelumang dengan FITNAHnya. Telinga anda dibingitkan, mata anda disilaukan, hati anda dibolak balikkan, terlelonglah jasad anda semua…. kecuali mereka yang “beriman”, mereka yang tidak sesekali rela menyembah selain Allah swt. Tiada “tuhan” melainkan DIA. Bukan penyembah harta, bukan penyembah pangkat, bukan penyembah politik, bukan penyambah kemewahan dan wang ringgit, bukan penyembah artis, bukan penyembah “cinta asmara”, bukan penyembah segala-gala yang ada di DUNIA….
..
..…. Semua itu adalah BERHALA….. 
berhala yang bakal menjadi bahan bakar di NERAKA...
 Jauhilah semua itu jika anda mahu bersama tentera Allah, tentera langit dan tentera Pemuda Bani Tamin. Shoib bin Soleh (bukan Tun, Tan Sri, Datuk dan berbagai lagi simbol yang hanya untuk bermegah-megah, gila pangkat dan harta).
Persudikan diri BERTASBIH 24jam tanpa henti kerana itulah makanan dan minuman mereka (tentera Allah). Segala yang ada adalah milik Allah, semuanya bertasbih kepadaNya berselawat dan salam kepada Baginda Junjungan, rasulNya. Kecuali mereka yang ingkar…Hanya sedikit sahaja lagi jawatan kosong yang masih ada.. khas untuk anda, anak muda! Hanya 1000 dari SATU JUTA umat manusia layak bersama dalam gerombolan ini. Satu dari Seribu orang. Dan….. ingatan untuk anda!  Jangan biarkan diri anda tergolong dalam kumpulan besar alDajjal… 999 dari 1000 orang.
Keluarkanlah diri anda segera dari nya wahai anak muda…  …. masih ada waktu.
alGhauth Syeikh Abdul Qadir al-Jilani

Filed under: Uncategorized

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: