BIDUANDA

Ikon

satu dunia satu agama satu tuhan

>endtimePROTOCOLS: punca huru hara dan fitnah FD-2

>

endtime

PROTOCOLS of the
LEARNED ELDERS
Of ZION

Siapakah Zionis? – Para Jesuits adalah Zionis. Mereka mengendali dan menyusun semua sejarah utama. Gerakan Zionis, Theodor Herzl, David Ben-Gurion, Syria. Zionisme adalah sebuah istilah Masonik, dicipta oleh para Jesuits. Mereka adalah penguasa; mereka adalah Protokol, mereka adalah pemimpin Zion.  Amat bertepatan Zionis ini, memang jahat dan amat jahat, tetapi mereka dikawal oleh Rom (VETICAN?). Orang-orang Yahudi tidak semuanya Zionis. 

The Zionists—the Jesuits are the Great Zionists. They control …. all of the historical High Zionists—Theodor Herzl, David Ben-Gurion, Golda Meir. Zionism is a Masonic term, coined by the Jesuits. They are the rulers; they are the Protocols; they are the Elders of Zion. So the Zionists are, indeed, evil and wicked; but they are controlled by Rome. The Jews are not all Zionists.

Kini semua penduduk bumi menghadapinya samaada tahu, sedar atau tidak perancangan mereka. Bersetuju atau tidak,  Semuanya, terutama penganut katholik telah menjadi alat mereka menyembunyi kejahatan yang dilemparkan kepada dunia.  Sebagai orang Islam yang masih taat kepada perintah Allah, adalah wajar malah wajib untuk mengkajinya. Benteng terakhir mereka menguasai sepenuhnya dunia ini. Ingat, kita adalah benteng terakhir…….

“ISLAM”  
kenapa ISLAM?

 Tumpuan mereka kini ialah menghancurkan Islam.  Walau apa cara sekalipun.  Para pemimpin kita yang membawa wadah FASIQ amat mudah dijadilkan laluan…  Kenapa demokrasi itu amat diutamakan oleh USA, Barat dan sekutunya – PBB (Bangsa-bangsa Bersatu) ???  Mudah mengesannya, iaitu perpecahan umat!  Unsur pecah dan perintah, ada disebut dalam protokol mereka.  


Mereka ingin menghapuskan semua kepercayaan agama melalui siri-siri penyelewengan dari dalam dan luar. Setelah semua agama lain rosak dan berkiblat kepada dasar sekular keduniaan ciptaan mereka, timggallah Islam satu-satunya agama yang masih berpegang kepada  “Tuhan Yang Satu” iaitu agama tauhid.  Laluan untuk mencapai tujuan mereka kini adalah melalui DEMOKRASI, sistem kehidupan sekular (ketepikan agama dari politik) yang menjadi sesuatu yang  “wajib” kepada semua negara di dunia hari ini.  Bersiap sedialah menghadapi perpecahana demi perpecahan di kalangan orang Islam. Assobiah melalui kelompok kepartian.


Perlukah kita meminggirkan DEMOKRASI yang mana selama ini adalah sebahagian dari kehidupan,  telah menyerap ke seluruh  nadi, urat, darah, daging dan tulang kita?  Mampukah kita?  Beranikah kita?  Alangkah parah sentuhan tangan hitam Yahudi ini sehingga kita layu tak berkutik dan pasrah menerima sahaja sistem yang dihulurkan.  Buang Demokrasi berarti membuang sistem pemerintahan yang ada sekarang.  Mungkinkah terjadi dan masuk akalkah saranan ini?  Itulah kerumitan yang dihadapi jika ingin keluar dari cengkaman Yahudi Zeonis ini.  Jika diteruskan, dengan sendirinya kita mengizinkan lebih banyak kerosakan berlaku ke atas diri dan masyarakat kita.  Relakah kita?  Mahukah anda mati kerana menentang DEMOKRASI?


Apa pilihan yang kita ada? Sultan dan Raja-raja Melayu?  Sistem Pemerintahan Tentera?  Buntu?  Tentu sekali tidak!  Masih ada jalan keluar tetapi perlukan pengorbanan yang bukan kecil. Kita akan perbincangkan mengenainya pada masa lain.


Kejayaan mereka (Zionis – Illuminati, Jesuits dan Freemason) semakin hampir.  Saranan mereka kepada kita semua, kejarlah dunia, leka dan lupakan hari kematian, hari akhirat… HIBURKANLAH HATIMU….. Hiburan adalah media atau flatfom untuk dapatkan kepuasan (untuk mengisi setiap ruang kehidupan). Demi mencapainya sudah semestinya memerlukan wang.  Lebih banyak wang, lebih seronok! Manusia diajar dan digalakkan terus berlumba-lumba mengejar title “kaya” dan “terkenal”.  Watak-watak manusia kaya yang hidup mewah ditonjolkan sebagai idola… akhirnya, manusia menjadi hamba kepada harta dan pangkat.   Jika tidak berminat dengan hiburan, bergiatlah dalam kumpulan siasah (politik) dan bergaduhlah sesama sendiri, maki hamunlah, berbuatlah sesuatu yang menyakiti musuh politik kita.    Lagi hebat kalau agama dan alQuran diperalatkan.  Indah sungguh permainan ini. Kita menjadi BALACI mereka (free of charge).  Sadisnya.

Itu belum diambil kira soal sembahan Iblis melalui ritual syihir yang menjadi nadi pergerakan mereka.  Simbol syihir mereka ada dimana-mana dan dengannya syaitan mempunyai tapak kukuh dan saluran berkesan dalam usaha mengubah hati manusia ke arah kemungkaran.  Manusia telah di syihir.  Ia memang benar, dari syihir ini, hanya sedikit manusia sahaja yang dapat menghidu dan memahami tindak tanduk mereka, sementara yang lain tidak ambil kisah atau tidak percaya.  Sesuatu yang menakutkan ialah ada sebilangan (biasanya anak muda) memperaga lambang syihir ini dalam kehidupan..  apakah kerana dungu atau terpedaya?   Wayang, TV, Papan Iklan, Bangunan Indah, Pamiran dan berbagai lagi yang menjadi tumpuan manusia akan terselit simbol-simbol ini.  Maka manusia akan segera terpesona dan lupa pada Penciptanya.

Demi menghadapinya agar tidak terlalu jauh terpengaruh atau terperangkap, kajilah setiap inci perancangan mereka.  Lihatlah dan renunglah segala apa yang telah kita dapati hari ini, apa yang ada dihadapan mata, hilangnya nilai kemanusiaan dan terbitnya asap syaitan, kerosakan yang terpaksa kita terima, tiada satu pun kerosakan yang berlaku tanpa sentuhan tangan “hitam” mereka.

Jika kita terus tidur dan menganggap apa yang terjadi adalah satu kebetulan, maka dengan sendirinya kita telah rela menjadi santapan enak ZIONIS dan tiada ruang lagi melepaskan diri.  Apakah hubungan zionis ini dengan raja pendusta dajjal?  Cubalah fikirkan.



Protocols of the Elders of Zion
The Protocols of the Elders of Zion (Russian: “Протоколы сионских мудрецов”, or “Сионские протоколы” ; see also other titles) is a tract alleging a Jewish and Masonic plot to achieve world domination. The book purports to be derived from “protocols” written by a secret group of Jews known as the Elders of Zion, and underlies 24 protocols that are supposedly followed by the Jewish people.
Pertama kali muncul di Russia pada tahun 1905, dan menggambarkan bagaimana moraliti orang Kristian, kewangan dan kesihatan menjadi sasaran oleh sebuah kumpulan kecil orang Yahudi yang sangat berpengaruh. Gagasan bahawa ada konspirasi Yahudi bukan hal yang baru, tentu saja, dan telah berulang-ulang kali disebut oleh banyak orang-orang terkemuka, termasuk Henry Ford dan Mel Gibson. Pada tahun 1920, Henry Ford membayar harga setengah juta naskhah “The Protocol of  Zion” agar dapat diterbitkan, dan pada 1930-an, buku itu digunakan oleh Nazi sebagai alasan pembenaran bagi pembunuhan terhadap orang Yahudi (ada persoalan yang diselindungi disini ???)….  

 Masih ada usaha mereka menafikan kebenaran, mendakwa ia hanyalah rekaan (dalam kenyataannya, Adolf Hitler merujuk kepada “Protokol” ini dalam bukunya “Mein Kampf”).

Lihat, mereka telah berjaya membohongi dunia…. #Walaupun buku telah sepenuhnya dipercaya sebagai tipuan dan pemalsuan, itu masih dicetak dan tetap beredar luas di seluruh dunia#  Mereka mengatakan Protokol ini adalah palsu….  dan sengaja direka oleh musuh orang Yahudi (anti semitik)..  Ramai orang barat percaya dakyah ini.

Mereka berusaha melalui pelbagai helah untuk menutup setiap ruang bagi menafikan bangsa Yahudi Zion ini ada agenda jahat dan bermuka-muka. Bukankah apa yang berlaku pada hari ini adalah bukti kukuh terhadap wujudnya kebenaran “Perancangan Tersusun” zionis? 

 
WIKIPEDIA juga menjadi alat mereka mempengaruhi pemikiran dan kefahaman, jadi perlu berhati-hati dalam menyerap maklumat darinya.  Mereka berselindung dalam “kebaikan” sementara tangan hitam melakukan “kejahatan”.  Itulah intipati “kegiatan Zionis” yang seakan serupa dengan Fitnah Dajjal sebagaimana dipesan oleh Baginda Rasulullah SAW.

Pembohongan ada di mana-mana.




Filed under: dajjal, ILLUMINATI, zionis

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: