BIDUANDA

Ikon

satu dunia satu agama satu tuhan

pandangan Sang Tawal (penulis blog berwibawa):

Tentang kalimah Allah…
Kekerapan munculnya dilangit oleh gumpalan awan membentuk kalimah Allah adalah satu fenomena yang cukup simbolik bagi mereka yang mahu berfikir!
ia juga memberi pengertian bahawa mereka-mereka yang selalu melihat kalimah itu di dalam qalbu mereka atau selalu berzikir khafi Allah,Allah,Allah…yang akan bangkit berjuang di akhir zaman.

Siapa Tokku paloh?
beliau adalah anak cucu nabi,wali Allah berpangkat Qutubul zaman pada zamannya…dia adalah khalifah sebuah aliran kerohanian yang mengamalkan zikir Allah,Allah,Allah di dalam qalbu..

Kata kunci melayu takkan hilang di dunia ialah kata-kata Hang Tuah yang penuh dengan makna yang tersirat….beliau juga adalah pengamal ilmu zikir Allah,Allah,Allah…ini yang dipelajari dari gurunya Adi Putra atau nama sebenarnya Sheihk Thanauddin adinda kepada sheikh hussin jamaluddin kubra….ramai pendekar sufi yang ada ilmu ini seperti Tok janggut,Tok Selehor…dan barisan pejuang pahang seperti mat kilau,dato bahaman,yang pernah mendapat perlindungan Tokku Paloh dan dalam masa yang sama mempelajari ilmu tersebut dengan Tokku paloh!

Tentang bendera hitam… ia adalah bendera asal perang badar yang ada kalimah Laa ilaa haillallah… masih ada di simpan oleh anak cucu nabi sehinggalah tiba masanya ia akan di kibarkan dan di tegakkan!

Al mahdi adalah seorang insan yang juga mengamalkan zikir tersebut dan dia tidak tahu dialah Al-mahdi sehinggalah dia dilantik nanti…


banyak rencana menarik disini: http://sangtawal.blogspot.com/


Filed under: IMAM MAHADI (alMahdi) sinar akhir zaman

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: